herbalife

Startspot.nl

Als startpagina - Bij je favorieten - Eigen startpagina

Dating

» Meer dating!

Aanmelden

Bekijk of de naam nog vrij is en registreer de naam:

.startspot.nl

Overzicht

Tips bij het lijnen !

1.) Vertel mensen in je omgeving dat je op dieet bent. Daarmee voorkom je dat ze je dingen aanbieden die je eigenlijk niet mag hebben. Ben je ergens uitgenodigd om te gaan eten, dan kun je om dezelfde reden van tevoren even overleggen met de gastvrouw of gastheer. 2.) Ga voor jezelf na op welke momenten je in de verleiding komt om verkeerde dingen te eten. Eet je bijvoorbeeld graag iets als je voor de buis zit, vervang chips en zoutjes dan door stukjes komkommer, augurk of wortel. 3.) Veel mensen eten uit verveling. Heb je daar ook last van, probeer er dan voor te zorgen dat je wat om handen hebt. Neem een hobby, lees wat, ga een eind wandelen, schrijf een brief aan een vriend of vriendin of luister naar muziek. 4.) Het lijkt veel, maar je moet zeker 1,7 tot 2 liter water per dag drinken. Hou daarom altijd een fles water bij de hand. Juist wanneer je op de lijn let zul je merken dat veel drinken een verzadigd gevoel geeft. Er zijn veel dranken die geen of bijna geen calorieŰn bevatten: water, drinkbouillon, koffie en thee (zonder melk en suiker), kruidenthee of de kruidendrank van Herbalife. Als ze ergens geen light frisdrank hebben, kun je een glas mineraalwater met een scheutje sinaasappelsap vragen. Dat lijkt op sinas maar bevat nauwelijks calorieŰn. Tomaten- en groentesap zijn gezond en leveren weinig energie. 5.) Ben je gewend om grote porties te eten, neem dan eens een kleiner bord. Dat lijkt eerder vol. Stop met eten als je verzadigd bent en gooi restjes resoluut weg. Snijd vlees en kaas dun. 6.) Kies voor kwaliteit boven kwantiteit. Zorg dat wat je eet ook echt lekker is. Van een eenvoudige boterham is ook met mager beleg, groente en kruiden heel veel te maken. 7.) Vind je dingen absoluut niet lekker, zoals bijvoorbeeld volkorenbrood, kies dan ander (bruin)brood. Als je jezelf een zekere vrijheid gunt, is het gemakkelijker om gezond te blijven eten. 8.) Ga extra bewegen, dan verbruik je meer energie. Met een stevige wandeling van een uur, of een kwartier gymnastiek, verbruik je 150 calorieŰn. Een uur tennis kost 350 calorieŰn. Ook is het voor je conditie beter om in beweging te blijven. 9.) Probeer het met anderen samen te doen. De wetenschap dat je niet de enige bent die op dieet is, Ŕn het feit dat je ervaringen kunt uitwisselen, kunnen je stimuleren om het dieet vol te houden.

Geen tijd om te sporten?

Een te ambitieuze start is een reden dat veel mensen hun sport voornemens niet volhouden. Een andere veelgehoorde klacht is ze geen tijd hebben om te sporten. Of geen geld hebben voor een sportschool. Maar dat mag geen excuus zijn: er zijn allerlei andere mogelijkheden om voldoende te bewegen. Denk eens aan het volgende: - Je kunt met de fiets naar je werk gaan (eventueel doe je dat ÚÚn dag per week) - Neem sowieso af en toe de fiets als je ergens heen gaat - Ga je met de tram of bus, stap dan een halte eerder uit en loop dan stevig door - Maak in je middagpauze een wandeling met een collega - Woon je in een flat, neem dan de trap - Ook het huishouden of tuinieren kost energie (niet met een elektrische grasmaaier) Notabene: Is het wel nodig om te lijnen? Reken eerst uit of je te zwaar bent of niet. Meer adviezen nodig over afvallen? Kijk ook onder de tips bij het lijnen.

Tips gezonder eten

*) Grill of stoom groenten zoals uien, wortelen e.d. in plaats van ze te bakken in vet. Dresseer ze met een beetje olijf olie of citroensap en strooi er wat kruiden overheen voor een extra smaak. *) Gebruik kip of rundvlees of rauwe groenten als vetarme basis voor o.a. soep, stampot, jus en sausen. *) Verdik uw sausen met gekookte, gepureerde groenten i.p.v. bindmiddel of bloem. *) Garneer uw soep met een vleugje kruiden en/of Thermojetic« sojanootjes, i.p.v. slagroom en kaas. *) Om op calorieŰn te letten: grill, kook of barbecue uw vlees i.p.v. het te bakken in olie. *) Gebruik een vervanger voor eieren of gebruik allen het eigeel i.p.v. het hele ei. *) Ingeblikte groenten bevatten veel meer zout dan de verse varianten. Koop verse groeten in en bespaar geld en krijg de beste smaak.

Door BH i.s.m herbalife.startspot.nl
Hosting en scripting door: MPlay.nl
Er staan 90 links op deze pagina.
Opmerkingen of suggesties?